Mapa

Mapa by měl být hexagonální torus, který umožňuje přelít sever do jihu a západ do východu.

Velikost

  • Grid: 100x100 = 10,000 pozic

  • 4,000 pozic moře

  • 6,000 pozic pro pevninu a řeky

  • viewport targets

    • 1920x1080
    • 3840x2160
    • 4096x2160
  • pokud je 1 hex grid 10 km, tak je také 1000 ha. A planeta má 1000 km vertiákně a horizontálně.

Humankind 2560x1080

  • nejvyší přiblížení je 12 grids vertikálně
  • největší oddálení kdy je vidět krajina - 18 grids, sedm kroků
  • osmý krok je náhled
  • sedmnáctý krok zmizí detaily měst a jména nepřipojených území
  • max zoomout 48 grids, 28 kroků

Civilization 6 - 2560x1440

  • nejvyšší přiblízení je 7 grids vertiálně
  • největší oddálení je 20 grids vertikálně

Implementace

Hexagonal Grid by Red Blob Games

Rozložení krajiny

Land use

Typ pole

Pobřežní voda Oceán Travnatá krajina (Grassland) Travnatá krajin s kopci (Grassland with Hills) Suchá tráva Plošina / PLanina (Plains) Planina s kopci Planina s horou Poušť Flood Plains Prales Bažina Les Kopec Hora Zasněžená Hora Prérie Hornaté pole Hornatý les Pustina Neúrodná krajina Kamené pole Zalesněná krajina Oáza Černozem Korálový útest Horké lázně Clay Jeskyně Pramen řeky Ledovce Divoký oceán Led

Krajina/Biom

Arktická Badlands Poušť Travnatá Středozemní Savana Tajga Teplá Tropická Turnda